1.Rejestracja
Zarejestruj się, aby w pełni wykorzystywać możliwości, jakie daje serwis pimpit.pl. Wybierz opcję „rejestracja” w prawym górnym rogu strony i wprowadź swoje dane. Teraz możesz swobodnie wystawiać oferty przedmiotów do przeróbki oraz kupować gotowe produkty od naszych Projektantów.
2. Logowanie
Przy każdej kolejnej wizycie na pimpit.pl wprowadź swój login oraz hasło. W ten sposób uzyskujesz dostęp do swojego konta Klienta, widzisz historie swoich zamówień, możesz kupować produkty oraz wystawiać oferty przedmiotów do przeróbki/odpicowania. Jeśli masz jakiekolwiek problemy z logowaniem do serwisu, napisz do nas na: pimpit@pimpit.pl, postaramy się pomóc najszybciej , jak to możliwe.
3. Jak kupować
Najpierw musisz dodać przedmiot do koszyka poprzez klikniecie przycisku „DODAJ DO KOSZYKA”, widocznego obok zdjęcia i opisu przedmiotu. Po dodaniu wszystkich wybranych przez siebie produktów do koszyka wybierz przycisk „PRZEJDŹ DO KASY” i postępuj zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami. Zamówienie możesz opłacić korzystając z bezpiecznych form płatności: przelew bankowy obsługiwany przez Przelewy24 lub płatność za pośrednictwem serwisu PayPal.
Wraz ze złożeniem zamówienia otrzymasz od nas na swój adres e-mail informacje z podsumowaniem swojego zamówienia. Pamiętaj aby opłacić zamówienie w ciągu 7 dni od daty złożenia . Brak wpłaty w tym czasie oznaczać będzie automatyczne anulowanie zamówienia.
O zmianie statusu Twojego zamówienia będziemy Cię informować na Twój adres e-mail.
4. Jak oddać przedmiot do odpicowania/ przerobienia/ odnowienia
Aby oddać swoją rzecz w profesjonalne ręce naszych Przetwórców musisz wystawić ofertę przedmiotu do odpicowania. Zarejestruj się, aby móc wystawiać oferty przedmiotów do odpicowania. Aby dodać ofertę wejdź w „moje konto” i wybierz „+ do odpicowania” lub kliknij przycisk „dodaj do odpicowania” widoczny na górze strony. Pamiętaj, aby dodać ofertę, musisz być zalogowany. Dodanie oferty jest bezpłatne.
Wystawiając ofertę przedmiotu do odpicowania dodaj kilka zdjęć rzeczy, którą chcesz poddać przeróbce. Możesz też dodać szkic – projekt rzeczy którą chcesz aby wykonali od podstaw dla Ciebie nasi Przetwórcy. Opisz jak chcesz aby wyglądał gotowy przedmiot oraz dodaj swoje wszelkie uwagi. Z listy Przetwórców wybierz 3, których twórczość wyjątkowo Ci odpowiada. Do nich bezpośrednio trafi Twoja oferta. Pozostali Przetwórcy będą mogli zobaczyć Twoje ogłoszenie na stronie „odpicuj to”. Poczekaj na odpowiedzi od Przetwórców. Z otrzymanych odpowiedzi wybierzesz tę, która Ci najbardziej odpowiada. Po ustaleniu z Tobą wszystkich szczegółów realizacji Przetwórca wystawi ogłoszenie będące odpowiedzią na Twoją ofertę. Wszystkie wystawione specjalnie dla Ciebie oferty znajdziesz w zakładce „oferty dla Ciebie” w menu Twojego konta. Aby zrealizować przeróbkę przedmiotu wybierz przycisk „Dodaj do koszyka” na tymże, skierowanym do Ciebie ogłoszeniu. W Twoim koszyku znajdzie się zmówienie wraz z kosztami wysyłki do opłacenia. Po zaksięgowaniu płatności otrzymasz adres Przetwórcy, na który musisz wysłać przedmiot. Możesz zamówić kuriera korzystając z przycisku „zamów kuriera”, który przekieruje Cię do strony dewelopera usług kurierskich . Nie musisz jednak korzystać z sugerowanych przez nas firm kurierskich, możesz nadać paczkę za pośrednictwem innego przewoźnika. Przetwórca przerobi Twój przedmiot zgodnie z Twoimi wytycznym i w podanym w zamówieniu czasie. Umów się z Przetwórcą, aby przed wysłaniem gotowego przedmiotu wysłał Ci zdjęcia produktu, aby mieć pewność, że przeróbka przebiegła zgodnie z planem. Po wysłaniu paczki z gotowym przedmiotem Przetwórca oznaczy zamówienie jako „wysłane”. W zakładce „moje konto” możesz na bieżąco śledzić status realizacji zamówienia.
5. zwroty i reklamacje
Jeśli jesteś konsumentem i dokonałeś zakupu od Przedsiębiorcy, możesz ( poza wyjątkami określonymi w ustawie) odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu (a w przypadku świadczenia usługi – od daty zawarcia umowy jeśli nie wyraziłeś zgody na rozpoczęcie spełnienia świadczenia przed upływem terminu na odstąpienie). Konsument (Klient będący osobą fizyczną, nabywającą towar na własny użytek, w celu niezwiązanym z jej działalnością gospodarczą lub zawodową), który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia zakupionego towaru. Szczegółowe warunki zwrotu towarów i odstąpienia od umowy określone są w Regulaminie każdego Sklepu na naszym portalu.
Jeśli dokonałeś zakupu od osoby fizycznej nie prowadzącej działalności gospodarczej, przepisy nie dają Ci prawa do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Jednak każdy Sklep na naszej platformie posiada własny regulamin, z którym należy się zapoznać przed dokonaniem zakupu. Jeśli Sprzedawca umieści w nim zapis, że akceptuje zwrot towaru bez podania przyczyny, wówczas zyskujesz prawo do odstąpienia od umowy. W tym przypadku Sprzedawca powinien określić warunki odstąpienia (termin, sposób odesłania oraz koszty zwrotu).
Wypełniony formularz odstąpienia od umowy sprzedaży prześlij również do nas, na adres e-mail: pimpit@pimpit.pl abyśmy mogli dopilnować żeby zwrot odbył się sprawnie.
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w przypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Oznacza to, że nie możesz zwrócić przedmiotów wykonanych na zamówienie i tych odpicowanych przez Przetwórców, dlatego tak ważne jest dokładne ustalenie szczegółów realizacji i potwierdzenie jej poprawności na podstawie przesłanych przez Przetwórcę zdjęć gotowego produktu.
W każdym przypadku, zarówno przy zakupionym nowym przedmiocie, jak przy przedmiocie przerobionym, przysługuje Ci prawo do reklamacji, jeśli stwierdzisz wady w otrzymanym produkcie. Szczegóły dotyczące Reklamacji określane są przez poszczególnych Sprzedawców i zawarte w Regulaminie Sklepu. Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące zakupionego towaru prześlij na adres Sprzedawcy widoczny w szczegółach zamówienia. Kopię zgłoszenia prześlij również do nas na adres: pimpit@pimpit.pl abyśmy mogli dopilnować, żeby procedura reklamacyjna przebiegła sprawnie.
6. Problemy techniczne i/lub pytania
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących produktów, dostaw czy problemów technicznych
wyślij nam wiadomość na adres: pimpit@pimpit.pl albo zadzwoń do nas: +48 575 PIMPIT
7. Poradnik Sprzedawcy